11 stycznia 2010 Drukuj
INFORMACJA
W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 20 listopada 2009r. o zmianie ustawy Prawo ochrony środowiska oraz niektórych innych ustaw, z dniem 1 stycznia 2010r. zlikwidowany został gminny fundusz ochrony środowiska.
W związku z powyższym informuję, że straciła moc prawną Uchwała nr XLVI/443/09 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 1 czerwca 2009r. w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania dotacji ze środków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej osobom fizycznym na prace związane z demontażem, transportem i utylizacją odpadów niebezpiecznych, zawierających azbest z budynków i obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie miasta Brzegu.
Obecnie, w oparciu o obowiązujące przepisy nie ma podstaw do udzielania dotacji osobom fizycznym na działania z zakresu usuwania wyrobów zawierających azbest.
W przypadku zmiany przepisów i pojawienia się możliwości udzielania dotacji na przedmiotowe działania zostanie przedłożona stosowna informacja w miejscowej prasie i na stronie internetowej miasta ww.brzeg.pl
Burmistrz
Wojciech Huczyński
I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Wszystkie I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Wszystkie I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Wszystkie I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Wszystkie I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Wszystkie I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Wszystkie I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Wszystkie I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Wszystkie I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Wszystkie I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Wszystkie I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Wszystkie I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Wszystkie
19°C
um@brzeg.pl
77 416 99 70
77 416 99 52
NIP: 747-12-48-878
REGON: 530517840
Godziny otwarcia Urzędu:
Poniedziałek: 7:15 - 16:15
Wtorek-Piątek: 7:15 - 15:15
Projekt i wykonanie ESC S.A. Aplikacje internetowe