20 października 2010 Drukuj
Szanowni Państwo !
Urząd Miasta Brzegu, w partnerstwie z 11 innymi urzędami realizuje projekt „Sprawny Samorząd. Wdrażanie usprawnień w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego w 10 urzędach gmin i 2 starostwach powiatowych z terenu województwa opolskiego i śląskiego”, zwany dalej Projektem.Pierwsza część Projektu przewiduje, między innymi, przeprowadzenie wśród klientów urzędów Partnerów badań służących ocenie prawidłowości i skuteczności istniejących procesów mierzenia satysfakcji klientów urzędów, a następnie wdrożenie - przy zastosowaniu odpowiednio dobranych elektronicznych narzędzi i szkoleń – optymalnych modeli tych procesów.
Zapraszam Państwa do udziału w badaniu poprzez wypełnienie w dniach 20 - 22 października 2010 r., opracowanej przez wyspecjalizowaną jednostkę - „Stowarzyszenie Miasta w Internecie”- anonimowej elektronicznej ankiety pod nazwą „Ankieta skuteczności określania potrzeb klientów i satysfakcji z usług urzędu”(http://www.ankiety.mwi.pl/4).
I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Wszystkie I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Wszystkie I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Wszystkie I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Wszystkie I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Wszystkie I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Wszystkie I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Wszystkie I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Wszystkie I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Wszystkie I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Wszystkie I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Wszystkie I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Wszystkie
19°C
um@brzeg.pl
77 416 99 70
77 416 99 52
NIP: 747-12-48-878
REGON: 530517840
Godziny otwarcia Urzędu:
Poniedziałek: 7:15 - 16:15
Wtorek-Piątek: 7:15 - 15:15
Projekt i wykonanie ESC S.A. Aplikacje internetowe